Monday, February 2, 2009

xkan ku ulangi.

Dari mana aku nak mulakan cerita aku ini. Banyak pekara yang berlaku hari nie walaupun sekejap tapi memberi impak yang maksima pada diriku. Cerita dia mcm nie, aku dah send tutorial tuu minggu lepas kat Dr Azman. Aku yakin aku hantar kat dia dan aku tunggu jugak feedback dari Dr kenapa tak upload tutorial tuu..macam2 aku pk. tadi terjawab lah semua persoalan yang bermain difikiran aku selama ini. Sebenarnya email yang aku antar kat Dr mlm tuu rupanya tak masuk dalam inbox dia. Persoalannya adakah aku syok sendiri ? aku je pk yang aku dah antar soalan tuu tapi sebenarnya tidak.. atau aku tak perasan yang sending email tuu fail. aku harap kejadian ini tak akan berulang sebab aku try buat yang terbaik dah. adoy sebenarnya benda nie sangat mempengaruhi emosi aku, sebab melibatkan kepercayaan dan amanah orang. lagi menyerdihkan aku kesilapan berlaku semalam, aku dapat msg dari Kak Miza suh bg tau kat budak2 1st year yang kelas Dr batal. aku dapat msg pun masa dalam kelas. dan aku ingat kelas tuu bukan pada hari isnin, sbb Kak Miza tak mention hari ape. Dalam kepala aku hari Selasa or hari Rabu.. aku pun xleh nak pk ape lah.. kat situ aku salah faham lg... so tak lah inform kat student Dr kelas batal. so satu lg perkara yang membuat aku berjiwa.. aku memang jenis berjiwa la... tapi sumpah aku tak der niat pun nak ambik mudah or sajer2 buat bodoh atas arahan or tugasan yang Dr kasi kat aku.. iklas jer aku buat sebenarnya.. tapi ini lah pelajaran dan pengalaman yang aku blajar semasa ambik master nie.. aku akan cuba terima arahan dan laksanakan dengan baik selepas nie. ape2 perkara sudah berlaku, ambik yang jernih buang yang keruh.. masih ader mase nak blaja... luahan hati aku...

2 comments:

pal7 said...

relex bro..aku tau bro memang xkan buat keje sambil lewa..bro msti wat y terbaik kan??..ape2 hal..gud luck la bro ek..

sabrina said...

yang lepas biarkan lepas..pk benda yang akan datang k..kuatkan semangat.