Thursday, February 12, 2009

Talian Maxis D sekat.

( aku guna broadband nie sebulan RM118.oo tension gak nak membayar nyer tapi aku perlu plug n play so aku tak kisah lah)



adoy.. bangun pagi2 lagi dah ader masalah besar yang terjadi. aku punya post paid dah kena bar, overlimit kot aku pun tak tau lah ... bayak sgt ker aku guna telefon.?. adoy aku rase, aku guna just untuk call dua org jer.. yg permata ibuku atas urusan bisness n satu lagi awek ku atas urusan kasih syg.. Sebenarnya aku pening nak bayar pakai duit maner nie?.. dah lah duit tengah kering nie.. semalam aku dah shopping kat pesta it, aku beli mouse, joystick usb, pastu aku beli kain cover laptop.. aku pun takde buat perancangan pun nak beli barang2 tuu kerana disebabkan kekurangan duit sebenarnya.. tapi akan kan daya, aku tergoda dengan jualan murah... hahahahhaa...
macam maner aku nak settle masalah maxis bill aku nie.. aku ader sumber kat pejabat pos RM150 duit rebet aku tak ambik lagi, pastu jojo dah kasi duit RM50 yang dia pimjam semlm. pastu plak nak mintak kat kekasih RM1oo pastu kat mak aku Rm100 henget. so settle lah masalah maxis bill nie.. yang aku pening nak mintak duit ngan semua org nie aku malas.... penat nak explain. klu aku ader duit comfirm aku settle sorang2 jer masalah nie... huhuhuu...
so semasa kena bar dek maxis nie aku skang guna prepaid U-Pax, tapi kena topup plak rm10 henget.. ndra xkisah.. kesimpulannya nak ke tak nak, suka ker tak suka ker kiter kena gak guna telefon klu tak mcm mane nak berhubung kan so pasnie kena jimat2 lah sikit, kadang2 tak sedar ckp lebih bayar lebih... hehehe

2 comments:

pal7 said...

tu la..sape soh cakap lebey2..kan da kene baya lebey..hehe

NdraScBhn said...

adoy bro maner nak tau cakap lebey kena bayar lebey.. dah kena kencing kat taukey maxis bro.. cakap lebey bayar kuarang.. kater cakap ader free kat 20jam. nie semua plastik jer. tak leh caya lah... adoy maner nak cari duit gie bayar hutang bro...nasib2..