Sunday, February 8, 2009

video xleh upload plak!



video
Video nie ader sentimental value pada aku, coz mase nie baru je beberapa bulan kami berdating....mcm biasalah port lepak kami di midvaley.. sampai kantoi ngan kakak aku. Dia keja time tuu.. penah kakak aku tanya "kenapa ek ko slalu bawak sabrina gi midvaley jer ek" ko tak bosan ker g situ slalu?, hahaha aku buat bodoh je lah.. bagi aku kat mid lah shopping mall yang paling sesuai ngan jiwa aku.. tempat lain macm tak best jer.. bagi aku lah.. sbb tuu aku suka duk kat dlm tuu jer... so video nie adalah video yang aku buat kat sabrina tanda sayang n rindu kat dia sgt2...

aku just check backup hardisk aku td pastu terjumpa video nie so aku upload lah untuk aku dia dan kamu tgk.. takde ape2 pun just kenangan dan tgk muka aku mase 2nd year.. giler kecik time tuuu...kurus giler tapi biler dah naik final year n sambung master muka aku jadi kembang sampai dagu pun ade dua lapis.... adoy pelik aku nie..

3 comments:

pal7 said...

gila sentimental lu bro...

haha..mg lu bahagia la bro ek...

NdraScBhn said...

bro, gua ayat awek gua lah bro.. gua tak tau nak citer aper..gua kena jg bro klu tak org lain ambik bro.. hehehe.. leleh pun leleh lah bro. lu ngan awek gua jer baca blog gua bro.. hahhaa

pal7 said...

lu member wa bro...
wa nk tgok lu bahagia jek..haha
xde org bc pon xpe..wa tetap bace pe??..