Tuesday, February 24, 2009

card reader hilang dalam simpanan!

adoy, aku penat jer hari nie nak tulis entri nie. sebanarnya dah 2-3 hari lepas aku nak tulis entri nie sebab aku nak story pasal aku g teman joe buat rawatan tradisional.. hahaha, aku berurut kat ulu langat.. be4 tuu aku gie rendam kaki kat kolam air panas sambil mkn jambu n mkn aiskrim.. hahaha.. pastu mkn durian bukit... hahhaaha... pastu aku g eli bungan untuk gadis kesayangan ku.. hahaha... k la nanti aku post gambar lah untuk membuktikan ape yang aku buat mase g jalan2 kat ulu langat.. heheheh.. daa~~~

4 comments:

sabrina said...

x sabar nyer nak tgk gambar...
hahahaha...
sayang tak citer pon pasal kat saner kat saya...hahaha
tak sempat kot sbb banyak sangat halkan

pal7 said...

wat rawatan tardisional??
rawatan pe tuh??..

NdraScBhn said...

rawatan tradisional tuu, just g urut2 badan n dapat kan petua kuatkan dan amalan kuatkan tenaga batin kaum lelaki.. tapi aku tak berurut membe aku jer.. hehhe.

sabrina said...

seramnyer dengar pasal urutan kuatkan tenaga batin tue...gler jojo nak kuat ka aper lagi..badan dah tough..takkan lembik lagi kot...hahaha