Saturday, January 31, 2009

Andai ku Tahu!


Kadang kala aku terfikir alangkah bagusnya sekiranya aku dapat masuk ke dalam fikiran dia dan melihat apa yang dia fikirkan dan apa yang sebenarnya dia inginkan. aku sendiri pun pening untuk menghargai seorang perempuan yang iklas dan jujur bersama kita. perempuan ini hanya ingin kita menghargai diri nya, sentiasa memuji nya, dan menghargai dirinya.
Sebenarnya untuk mencari keserasian dalam hubungan ini memerlukan banyak kesabaran dan tolak ansur. Perempuan bagi aku sangat sensitif dan hatinya sentiasa perlu dijaga dan ditatang.. kata2 perlu manis supaya dia tak merajuk. Kadang2 kata2nya sangat mempengaruhi diriku. bagi aku apa salahnya kita ikut cakap perempuan klu apa yang dia cakap itu betul. Perempuan adalah pelengkap bagi kelemahan diriku walaupun aku ada ego aku sendiri.. mengenali isi hati perempuan agak sukar dan keadaannya tidak menentu. Apa2pun aku ingin menghargai setiasa pengorbanan dan jasa baik orang perempuan terhadap diriku.

3 comments:

Anonymous said...

hehehe...saya lah tue ek sayang..romantiknyer awk buat cite blog nie smata2 untuk sy..huhuhu..:)
-sabrina-

Anonymous said...

aku ikhlas menyintaimu~
-sabrina-

pal7 said...

bro sgt romantik..

patot la pom sume cairrrrr...haha