Tuesday, January 13, 2009

Rutin Harian Ku~


Salam, hari ini aku baru jer create blog nie.. sebab semalam ader member lama aku mase kat sek men dulu suh aku buat blog sendiri.. katanya sajer nak share cerita ngan member2 kan.. so dalam blog nie leh buat luahan perasan sikit kan.. kongsi ngan member yang jauh dimata tapi dekat di hati...


hari aku macam biasa lah.. bangun pagi sembahyang subuh pastu tido balik.. adoy memang susah nak berubah dari dulu lg.. tapi takpe aku akan berubah gak nanti.. hopefully lah..


Untuk pengetahuan umum , aku dah jadi student master kat ukm.. aku ambik master by tesis so kena buat kerja2 penyelidikan selama 2tahun.. target aku habis tahun 2011... aku punye bidang penyelidikan adalah kimpalan aluminium.. klu dalam bhs inggeris welding aluminium lah... aku nie kira bertuah gak lah.. sebab dapat offer sambung blajar time2 ekonomi dunia tengah gawat... so kire aku betapa dulu dalam UKM nie untuk memenuhi human capital sblum dapat master..


hari nie jugak aku telah dilantik menjadi tutor UKM, aku akan mengajar budak2 1st year subjek metalurgi 1. so budak2 sains bahan kena rajin2 blajar.. carry mark korang 20%. aku plak kena prepare lah baca buku material science and engineering yang time nak exam jer aku bukak.. adoy.. tapi jgn risau student sc bhn akan dapat ilmu yang fresh2 dalam bidang metallurgi..
setakat nie sajer dulu pasal diri aku hari nie.. nanti ader mase aku kan cerita lagi perkembangan terkini pasal rutin harian aku..
* sepatutnya aku kena gym hari nie, tapi tak sempat nak register kad riadah ukm so kena rest kat bilik jer lah...hahahha





1 comment:

pal7 said...

tahniah bro..semuge sukses selalu ya..