Friday, January 30, 2009

Aku Sedang Berfikir


hai.. dah lama aku tak menulis blog nie, mayb sibuk ngan keje2 aku yang bukan core bisnes tapi dikra penting jugak la. Sebenanya aku sibuk uruskan jadual waktu untuk tugas staff mak kat Kafe UMP. apa yang aku dapat simpulkan susah nak dapat kata sepakat dan semua staff ada kekurangan dan kelebihan masing2. aku dah bg cadangan dan siapkan jadual tugasan supaya semua orang boleh berkeje dengan selasa dan seronok bertugas..

pada tanggal 28hb 01 2009, aku balik ke kl nak sambung aktiviti belajar aku nie.. apa yang sedang buat skang adalah bt soalan tutorial untuk kelas tutorial minggu depan. untuk makluman pihak tuan, aku dah antar soalan tutorial 2 kat aku punya dr. tapi dr blum upload lagi lah.. aku pun pening dah.. dia tak buka email dia ker? tak tau ker tutorial 2 dah antar kat dia? ke dia tak puas hati soalan tutorial 2? tapi sampai skang aku tak tau keadaan sebenar? hurmm... ape2 aku dah buat , risau gak aku klu dia tak puas hati nanti aku plak dia cop sebagai buat keje sambil lewa jer kan.. dah lah gaji aku dia bayar... inilah masalah aku sebenarnya..

Apa yang berlaku dalam hidup aku kebelakangan ini, adalah agak rumit $ikit. ma$alah kewangan $entia$a menghantui diriku, $ebenarnya aku ada target nak beli Perfume Hugo Bo$$ Energi$e. coz bau dia $erasi dengan aku. $ebab masa 1$t year pun Aku pakai perfume nie.. tuu yang dapat awek aku skang.. hahahha.. bau pun main perananan gak..
*inilah perfume yang aku usya kat sogo hari tuu* harga pakej dia RM313 pastu dia bg beg kuliah 1 percuma.
Seterusnya aku nak g bayar duit sewa motor aku ngan bayar roadtax. roadtax aku mampus dari bulan 9 lagi.. patutla aku g pejabat pos nak claim rebat tak dapat coz roadtax mampus. aku dapat duit roadtax aku nak kena bayar duit sewa bilik plak RM150 jer. adoy duit plak cukup2 jer nak buat joli sikit pun tak leh.. untuk kekasihku kena banyak sabar nyer... susah2 dahulu senang2 kemudian.. jangan tak senang langsung sudah lah.. hahahha...

k la.. nanti aku cerita lagi pasal diriku ini dalam blog ini. sajer suka2 cerita..

2 comments:

Anonymous said...

Sian dia..byk sgt masalah kena pk..sy ok jer syg..sekejap jer miskin pasnie saya kaya...hahaha..-sabrina-

pal7 said...

taste bro memang tinggi la..