Tuesday, March 17, 2009

Matta Fair

hari minggu hari tuu, aku gie Matta Fair, ingat nak g cari pakej percutian kat pulau redang kan.. usya lah harga 3D2N punyer . so memang lah banyak pakej dalam area RM350-RM550 lah beza nya just tempat tinggal ngan mkn. yang lain semua same ader snorkeling ngan round2 pulau..
puas dah survey sampai penuh satu beg dah buat balik pemplate.. so tak jumpa gak yang ngam dihati.
last2 aku dah kena promote nak jadi membership leisure holiday.. macam2 lah dia story kat aku. jimat lah, dapat duit balik lah, leh buat income lah. dan banyak lagi lah. pendek citer aku dah jadi member club tuu so aku dalam setahun dapat bercuti free 8D7n setiap tahun . just bayar member club dan yuran tahunan. so aku leh lepak kat resort ngan condominium club seluruh dunia. contoh kat malayasia satu. bakal aku bercuti kat sini selama 3D2N secara percuma dan aku dapat dua pakej SPA harga kat 699 untuk dua orang.Paradise Malacca Village Resort, Malacca (Malaysia) so view lah sikit resort yang aku akan bercuti. heheehe..
kolam renang untuk mandi manda

tempat tido aku nanti


ruang masak ngan tempak lepak
sebenar aku asyik merancang untuk pergi bercuti time aku banyak duit nanti. port untuk rehat dah ade just cari duit nak shopping ngan kapal terbang jer.. so aku dah jimat 70% dari bajet percutian aku.. huhuhu.. mayb berguna biler dah berkawin nanti leh bawak family bercuti setiap tahun.. hehehe
aku jugak ader citer sedey. semalam aku hilang handphone aku nokia 6680. aku tertinggal kat moto. adoy sekejap giler tapi nak buat macam mane dah nasib dan jodoh tak panjang aku ngan hp nie.. so skang aku pakai nokia 1200. sedey gak tapi aku redha jer lah...
nie wajah hp aku

usia hp nie ngan aku dari 25/05/2006 hingga 16/03/2009. semoga orang yang curi hp aku nie hidup dalam keadaan tak tenang dan gundah gulana dalam hidup dia. dan insaf . semoga dapat petunjuk.. dan nak pesan jgn ambik hak org sbb menyusahkan hidup orang lain jer..
k lah jumpa dilain entri...

4 comments:

pal7 said...

selamat bercuti..

redha jek la brg hp da ilang nk wat maner kan??..

*kalo aku..aku maki mak dia skali.. lalalala..

NdraScBhn said...

hehe.. xnak ikut ker bercuti sama.
aku klu boleh nak jer maki ayah dia sekali. tapi tak tau saper kaki kebas hp nie.. adoy susahkan hidup aku jer..

sabrina said...

biler nak update blog...
rindulah sayang nak baca citer2 awak....

Sitie BUm BUm said...

bestnye..nk itot bleh?