Sunday, March 8, 2009

cafe 3&4 original thai sea food!

~menu yang budak2 ump selalu order~

weekend nie aku balik kuantan coz ader cuti semperna Malidul Rasul, macam biasalah aku ade agenda penting nak balik kuantan nie.. 1st aku nak mempebetulkan jadual kerja harian staff mak aku. hehehe. aku dah buat carta organisasi dan jadual kerja untuk semua cuma tinggal nak dilaksanakan jer supaya tak lah buat kerja kelam kabut nanti. Semalam aku dah bg tau kat semua pekerja pasal kerja diorg kena buat tiap2 hari.. pastu ader peristiwa yang menyedihkan lah, jadi kat aku punya staff. Mase dia nak ondaway balik rumah dia. dia langgar lembu kat jalan lepar(jalan memang selalu xcident ngan lembu). aku g melawat dia kat hospital. aku tengok filem x-ray menunjukkan tangan kanan dia patah.. sedih plak aku tgk kat dia.. dahlah mase x-cident tuu tahan keta pun xder orang nak behenti. pastu terpaksa plak jalan sejauh 1km nak dapatkan bantuan dengan tangan tengah patah. adoy.. name staff aku nie mie. pastu lah result SPM kuar hari khamis nie.. sedey giler dia.. aku harap dia bersabar lah.. menghadapi dugaan hidup.

2 comments:

pal7 said...

sian kat lembu tuh kene langgar..lembu tuh xde aper2 ker??..ade patah2 kaki ker?..lalala

sabrina said...

seManGatnyer buah hati sy nie pk masalah family...ahaks..aper2 pon gudlucklah dgn aper yang awak wat..by the way naper xupload gambar g mines..awak makin comeilah skrag nie!!..geram sy tgk